Kdo jsem

  • jsem expert na online marketing, rozvoj a růst online projektů
  • stratég a analytik pro online business
  • vystudovaný statistik z VŠE, grafy a tabulky jsou moji přátelé
  • člověk se 14 lety praxe, věci na papíře převedu v život
  • mediátor mezi vývojářem a klientem, občas je těžké IT porozumět
  • školitel GA, GTM, PPC, o své znalosti se rád podělím
  • spolutvůrce projektů Report33.cz a Shopping33.eu, které ušetří čas a peníze
  • držitel ocenění juniorInternet 2008, má první přednáška na podiu před desítkami lidí

V začátcích jsem zkušenosti získával tvorbou vlastních projektů (online magazíny, encyklopedie mořských živočichů, e-shopy) a praxí v agenturním prostředí např. pro společnost ACOMWARE s.r.o.. V této agentuře jsem působil řadu let již od roku 2011, díky čemuž jsem měl možnost pracovat na velkých projektech jako např. Decathlon, Astratex, Helcel Nábytek, aj. Aktivně se vzdělávám na konferencích, setkáních pro specialisty a svou inspiraci hledám napříč obory. Abych měl stále dostatek energie na rozdávání, dobíjím baterky cestováním do vzdálených koutů naší Země nebo si zajdu zaplavat. A jako bývalý plavčík záchranář vás dovedu zachránit nejen v online světě, ale i ve vodě.

Spolutvůrce projektů

Report33.cz – analytický nástroj pro freelancery a agentury zajišťující reporting výkonnosti kampaní vč. komentářů, import nákladů z reklamních systémů do Google Analytics, monitoring URL adres a výše kreditu. Využíváním tohoto nástroje specialista ušetří až 75 % času stráveného reportingem a může věnovat více času rozvoji kampaní.

Shopping33.eu - zbožový porovnávač, který je součástí CSS programu společnosti Google a umožní všem jeho uživatelům ušetřit až 20 % v rámci PLA kampaní. Chcete ušetřit až 20 % nákladů v rámci Google Shopping, kontaktujte mne nebo se registrujte na stránkách CSS programu.

Do vašeho podnikání přinesu

  • znalosti a zkušenosti, podložené 14 lety praxe
  • parťáka, o kterého se můžete opřít, díky čemuž obstojíte v boji s konkurencí
  • pohled na problematiku z jiného úhlu, nestranný a upřímný názor
  • posun kupředu ve vašem podnikání, nové cesty a přístupy
  • vyhnout se slepým uličkám a jít cestou dlouhodobě úspěšné strategie
  • interpretovat data, lépe je pochopit a zodpovědět na otázky

Pomáhám klientům zaměřených jak na B2B zákazníky, tak B2C. Díky širšímu portfoliu klientů propojuji zkušenosti z různých oborů, což mi umožnuje věci vnímat v daleko širších souvislostech. A jestli jsem ten pravý pro váš projekt nezjistíte jinak, než že mne kontaktujete. První konzultace je zdarma. Zavolejte a pomůžu i vám!

Kontakt

Kontaktujte mě.

nebo